پیراننژاد، علی(1392). رهبری اصیل، سبکی ضروری در مدیریت دانشگاهها، مدیریت در دانشگاه اسلامی، سال2، شماره2، 330-350.
جلیلیان، حمیدرضا، مرادی، مرتضی و کاکایی، حسین (1389). رهبری تحولگرا و خلاقیت کارکنان، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال7، شماره32، 60-74.
حسنی، محمد (1385). الگویی برای اشاعه نوآوری در آموزش و پرورش ایران، نوآوریهای آموزشی، سال5، شماره15، 151-176.
داناییفرد، حسن و مومنی، نونا. (1387).تئوری رهبری اثربخش از دیدگاه امام علی، مطالعات انقلاب اسلامی، دوره4، شماره14، 75-110.
زارعی، عظیم، مقدم، علیرضا، مهماننوازان، سهیلا و شهریاری، مهری (1395). بررسی نقش هوش سازمانی و یادگیری سازمانی در تبیین رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی، فصلنامةعلمی،پژوهشیابتکاروخلاقیتدرعلومانسانی، دوره5، شماره 4، 1-32.
سیدنقوی، میرعلی و کاهه، مریم (1391). نقش رهبری اصیل در بهبود سطح خلاقیت و اشتیاق به کار کارکنان، فصلنامه بهبود و تحول، سال23، شماره76، 1-27.
صافی، احمد (1382). تغییر و نوآوری در آموزش و پرورش ایران و چشم انداز آینده، فصلنامه نوآوریهای آموزشی، سال 2، شماره3، 109-127.
ضرغامی، حمیدرضا، جعفری، مصطفی و اخوان، پیمان (2013). بررسی رابطه بین خلاقیت و انگیزه افراد برای نوآوری در سازمان های پژوهشی: مطالعه موردی در پژوهشکده پردازش هوشمند علائم. پایگاه مقالات علمی مدیریت، www.SYSTEM.parsiblog.com.
مشبکی، اصغر و پویا، علیرضا (1387). رهبری و خروجی تولیدی نوآوری(تمرکز روی اجزا زنجیره عرضه: موردی از قطعهسازان اتومبیل در ایران)، پژوهشهای مدیریت، سال 1، شماره1.
میرمحمدی، محمد و رحیمیان، محمد (1393)، بررسی رهبری اصیل برخلاقیت فردی کارکنان با توجه به نقش میانجی سرمایه روانشناختی، پژوهشهای مدیریت در ایران، دورره18، شماره3، 181-203.
هادیزاده مقدم، اکرم، قلیج لی، بهروز و محبی، پروین (1391). بررسی رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری سازمانهای خدمات مالی: بانک رفاه کارگران، ، فصلنامه مدرس علوم انسانی ، سال17، شماره1.
هویدا، رضا، چوپانی، حیدر، خوران، عبدالله و غلامزاده، حجت (1394). نقش ارتباطات سازمانی اثربخش و اعتماد سازمانی در توسعه و بهبود نوآوری سازمانی مدارس، فصلنامه ابتکاروخلاقیتدرعلومانسانی، دوره5، شماره 2، 146-117.
Avolio, B. J., Gardner, W. L., Walumbwa, F. O., Luthans, F., & May, D. R. (2004). Unlocking the mask: A look at the process by which authentic leader's impact follower attitudes and behaviors. The Leadership Quarterly, 15(6), 801-823.
Černe, M., Jaklič, M., & Škerlavaj, M. (2013). Authentic leadership, creativity, and innovation: A multilevel perspective. Leadership, 9(1), 63-85.
Cianci, A. M., Hannah, S. T., Roberts, R. P., & Tsakumis, G. T. (2014). The effects of authentic leadership on followers' ethical decision-making in the face of temptation: An experimental study. The Leadership Quarterly, 25(3), 581-594.
Clark, V. L. P., & Creswell, J. W. (2014). Understanding research: A consumer's guide. Pearson Higher Ed.
Diddams, M., Chang, G.C (2012) only human: Exploring the nature of weakness in authentic leadership. The Leadership Quarterly, 23,593-603.
Doz, Y. L., & Kosonen, M. (2010). Embedding strategic agility: A leadership agenda for accelerating business model renewal. Long range planning, 43(2), 370-382.
Erkutlu, H., & Chafra, J. (2015). The effects of empowerment role identity and creative role identity on servant leadership and employees’ innovation implementation behavior. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 181, 3-11.
Gardner, W. L., Cogliser, C. C., Davis, K. M., & Dickens, M. P. (2011). Authentic leadership: A review of the literature and research agenda. The Leadership Quarterly, 22(6), 1120-1145.
Hinojosa, A. S., McCauley, K. D., Randolph-Seng, B., & Gardner, W. L. (2014). Leader and follower attachment styles: Implications for authentic leader–follower relationships. The Leadership Quarterly, 25(3), 595-610.
Ilies, R., Morgeson, F. P. & Nahrgang, J. D. (2005). Authentic leadership andeudaemonic well-being: Understanding leader-follower outcomes. TheLeadership Quarterly, 16, 373-394.
Khan, R, Rehman, AU & Fatima, A 2009, 'Transformationalleadership and organizational innovation: moderated by organizationalsize', African Journal of Business Management, vol. 3, no. 11, pp. 678-84.
Lee, N., & Rodríguez-Pose, A. (2014). Creativity, cities, and innovation. Environment and Planning A, 46(5), 1139-1159.
Liao, S. H., Fei, W. C., & Liu, C. T. (2008). Relationships between knowledge inertia, organizational learning and organizational innovation. Tech novation, 28(4), pp.183–195.
Müceldili, B., Turan, H., & Erdil, O. (2013). The influence of authentic leadership on creativity and innovativeness. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 99, 673-681.
Neider, L.L., Schriesheim, C.A (2011). The Authentic leadershipinventory (ALI): Development and empirical tests. The Leadership Quarterly, 22, 1146-1164.
Norman, S.M., Avolio, B.J., Luthans, F (2010).The impact of positivity andtransparency on trust in leaders and their perceived effectiveness.The LeadershiQuarterly,21,350-364
Peterson, S.J., Walumbwa, F.O., Avolio, B.J., Hannah, S.T. (2012). Therelationship between authentic leadership and follower job performance: Themediating role of follower positivity in extreme contexts. Leadership Quarterly, 23, 502-516
Rego, A., Sousa, F., Marques, C., & e Cunha, M. P. (2012). Authentic leadership promoting employees' psychological capital and creativity. Journal of Business Research, 65(3), 429-437.
Rego, A., Sousa, F., Marques, C., & e Cunha, M. P. (2014). Hope and positive affect mediating the authentic leadership and creativity relationship.Journal of Business Research, 67(2), 200-210.
Right, T. A. & Cropanzano, R. (2004). The role of psychological wellbeingin job performance: A fresh look at an age-old quest. OrganizationalDynamics, 33(4), 338-351.
Sun, L.Y., Zhang, Z., Qi, J., Chen, Z.X. (2012). Empowerment and creativity: Across-level investigation. Leadership Quarterly, 23, 55-65
Tseng.Y, Lin. C. (2011). Enhancing enterprise agility by deploying agile drivers, capabilities and providers. Information Sciences 181, 3693–3708.
Van Dierendonck, D. (2010). Servant leadership: A review and synthesis.Journal of Management, published online 2 September 2010.
Walumbwa, F. O., Avolio, B. J., Gardner, W. L., Wernsing, T. S., &Peterson, S. J. (2008). Authentic leadership: Development and validation of atheory-based measure. Journal of Management, 34(1), 89-126.
Yeşil, Salih; Kaya, Ahmet (2012). The Role of Organizational Culture on Innovation Capability: An Empirical Study. International Journal of Information Technology and Business Management, 29th October 2012. Vol.6 No.1, © 2012 JITBM & ARF. All rights reserved.
Zawislak, P. A., Gamarra, J. T., Alves, A. C., Barbieux, D., & Reichert, F. M. (2014). The different innovation capabilities of the firm: further remarks upon the Brazilian experience. Journal of Innovation Economics & Management, (1), 129-150.