بارخدا، سید جمال، احمدی، اقبال، محمدی، ناهید وخورشید پور، زهرا. (1392). نقش مدیریت فضاهای آموزشی مدارس در یاددهی- یادگیری دانشآموزان، پژوهش های علوم انسانی، 5(29)، 9-26.
بیدگلی، زهرا اشرف السادات، نوروزی، داریوش و مقامی، حمید رضا. (1397). تأثیرفناوری های هوشمندسازی مدارس برخلاقیت دانش آموزان، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(4)، 241-262.
پاهنگ، نظام الدین، مهدیون، روح اله و یاریقلی، بهبود. (1396). بررسی کیفیت مدارس و شناسایی عوامل موثر بر آن: پژوهش ترکیبی. دو فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت مدرسه، 5(1)، 173-193.
پیرزاده، وحید. (1395). امنیت روانی در فضاهای آموزشی، نشریه شباک، 2(4/14)، 9-18.
سبحانی نژاد، مهدی و یوزباشی، علیرضا. (1392). بررسی موانع خانوادگی مشارکت اولیای دانشآموزان در امور مدارس متوسطه شهر اصفهان. پژوهش های آموزش و یادگیری، 20(3)، 362-378.
عظمتی، حمیدرضا، صباحی، سمانه و عظمتی، سعید. (1391). عوامل محیطی موثر بر رضایتمندی دانشآموزان از فضای های آموزشی. نقش جهان، 2(2)، 32-42.
فاضلیان، پوراندنخت و عظیمی، صابر. (1393). بررسی دیدگاه های معلمان در مورد چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به استاندارد های کالبدی طراحی فضاهای آموزشی، پژوهش های تربیتی، 1(29)، 41-61.
قدم پور، عزت ال، کوگانی، نیلوفر و جعفری، حسن. (1393). بررسی رابطة بین سبکهای تفکر و خلاقیت مدیران مدارس متوسطه، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی. 4(3)، 141-157.
قدسی، علی محمد، بلالی، اسماعیل و لطیفی پاک، ندا. (1396). بررسی تأثیر عوامل اجتماعی موثر بر میزان مشارکت اولیا در امور مدارس همدان. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه اجتماعی، 12(1)، 81-108.
میرغفوری، سید حبیب اله، شعبانی، اکرم، محمدی، خدیجه و منصوری محمد آبادی، سلیمان. (1395). شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM). نشریه علمی پژوهشی آموزش و ارزیابی، 9(34)، 13-33.
نادری، ابوالقاسم. (1394). مالیه آموزش. تهران: دانشگاه تهران.
هاشمی، احمد. (1393). بررسی رابطه بین خلاقیت مدیران مدارس و عملکرد آنان در جذب منابع مالی در شهرستان ملارد. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 8(3)، 147-162.
هوشیار، فاطمه و شیربگی، ناصر. (1396). ارزیابی عملکرد مدیران مدرسه ها از دیدگاه معلمان بر اساس رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) مطالعه موردی (مدرسه های شهر مریوان). نوآوری های مدیریت آموزشی، 46(1)، 67-86.
Ball, S. J. (2009). Privatising education, privatising education policy, privatising educational research: Network governance and the ‘competition state’. Journal of education policy, 24(1), 83-99.
Body, A. (2017). Fundraising for primary schools in England-moving beyond the school gates. International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, 22(4).
Body, A., & Breeze, B. (2016). What are ‘unpopular causes’ and how can they achieve fundraising success? International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, 21(1), 57-70.
Caboni, T. C., & Proper, E. (2007). Dissertations Related to Fundraising and Their Implications for Higher Education Research. Online Submission.
Davies, B., & Hentschke, G. C. (2002). Changing resource and organizational patterns: The challenge of resourcing education in the 21st century. Journal of Educational Change, 3(2), 135-159.
Dinham, S. (2005). Principal leadership for outstanding educational outcomes. Journal of educational administration, 43(4), 338-356.
Fundraising guideline. (2011).
Gerrard, J., Savage, G. C., & O’Connor, K. (2017). Searching for the public: school funding and shifting meanings of ‘the public’in Australian education. Journal of Education Policy, 32(4), 503-519.
Guo, H., & Johnson, D. R. (2017). Unfair advantage? School fundraising capabilities and student results.
Krueger, J. (2007). Controlling Your School's" Fundraising Noise". PRINCIPAL-ARLINGTON-, 87(1), 46.
Kubik, M. Y., Lytle, L. A., Farbakhsh, K., Moe, S., & Samuelson, A. (2009). Food use in middle and high school fundraising: does policy support healthful practice? Results from a survey of Minnesota school principals. Journal of the American Dietetic Association, 109(7), 1215-1219.
Levy, J. D. (2004). The growth of fundraising: Framing the impact of research and literature on education and training. New Directions for Philanthropic Fundraising, 2004(43), 21-30.
Mestry, R. (2016). The management of user fees and other fundraising initiatives in self-managing public schools. South African Journal of Education, 36(2), 01-11.
Miller, P. W. (2018). School Leadership Is Enterprising and Entrepreneurial. In The Nature of School Leadership (pp. 97-119). Palgrave Macmillan, Cham.
Pashiardis, P., & Savvides, V. (2011). The interplay between instructional and entrepreneurial leadership styles in Cyprus rural primary schools. Leadership and Policy in Schools, 10(4), 412-427.
Posey-Maddox, L. (2016). Beyond the consumer: Parents, privatization, and fundraising in US urban public schooling. Journal of Education Policy, 31(2), 178-197.
Thayer, Y. V., & Shortt, T. L. (1994). New sources of funding for the twenty-first century school. NASSP Bulletin, 78(566), 6-18.
Winton, S. (2016). The Normalization of School Fundraising in Ontario: An Argumentative Discourse Analysis. Canadian Journal of Educational Administration and Policy, 180, 202-233.
Winton, S. (2018). Challenging fundraising, challenging inequity: Contextual constraints on advocacy groups’ policy influence. Critical Studies in Education, 59(1), 54-73.
Winton, S., & Milani, M. (2017). Policy advocacy, inequity, and school fees and fundraising in Ontario, Canada. Education policy analysis archives, 25 (40).