ابراهیمی، ابوالقاسم؛ ایمان خان، نیلوفر؛ و اسماعیلی، عبدالرضا.(1394). ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر تمایلات رفتاری کاربران، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 7 (3)، 473-492.
امیری، مهدی.(1396). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی استراتژیک مبتنی بر میانجیگری نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش فارس).فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 8(2)، 146-184.
سلیمی، مریم.(1388). بررسی عوامل مؤثر در کاربرد گرافیک خبری در سازمان برخط ایران، رسانه، 80 (20)، 119-148.
عبدی، عباس. (1382). سازمان و کاربرد ورزش به منزله کالای فرهنگی، طرح پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهران، ایران.
ناظمی، فاطمه؛ صفاری نیا، مجید. (1394). بررسی ارتباط سبکهای تصمیمگیری و ادراک ریسک با رفتارهای کارآفرینانه در بین مدیران فرهنگی.فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4(4)، 89-117.
نیکپی، ایرج؛ زندهکریمی، مریم. (1396). بررسی تأثیر رهبری تحول آفرین بر بیتفاوتی سازمانی با نقش میانجی خلاقیت کارکنان مورد مطالعه(کارکنان دانشگاه لرستان). فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 2(8)، 229-264.
Althusser, L. (2006). Ideology and ideological state apparatuses (notes towards an investigation). The anthropology of the state: A reader, 9(1), 86-98.Page 88-99
Bennett, W. L. (2016). News: The politics of illusion. University of Chicago Press.
Bourdieu, P. (2005). The political field, the social science field, and the journalistic field. Bourdieu and the journalistic field, Page29- 47.
Bradley, P. S., Bennett, K. P., & Demiriz, A. (2000). Constrained k-means clustering. Microsoft Research, Redmond, 1-8.
Deuze, M. (2003). The web and its journalisms: considering the consequences of different types of newsmedia online. New media & society, 5(2), 203-230.
Dutta-Bergman, M. J. (2004). Complementarity in consumption of news types across traditional and new media. Journal of Broadcasting & Electronic Media, 48(1), Page 41–60.
Gartner,(2017); Avalable at: http://www.gartner.com/technology/research/predicts/
Ha, L. , & McCann, K. (2008). An integrated model of advertising clutter in offline and online media. International Journal of Advertising, 27(4), 569-592
Hajli, N., Shanmugam, M., Papagiannidis, S., Zahay, D., & Richard, M. O. (2017). Branding co-creation with members of online brand communities. Journal of Business Research, 70, 136-144
Kayany, J. M., & Yelsma, P. (2000). Displacement effects of online media in the socio-technical contexts of households. Journal of Broadcasting & Electronic Media, 44(2), Page 215-229
Khaleghi, Narges and Mohammad Reza Davarpanah (2004). "A survey of the status of Iranian websites based on general criteria for evaluation". Educational and Psychological Studies, 5: 2 143-121.
Költringer, C., & Dickinger, A. (2015). Analyzing destination branding and image from online sources: A web content mining approach. Journal of Business Research, 68(9), 1836-1843.
Lavine, J. M., & Wackman, D. B. (1988). Managing media organizations: Effective leadership of the media. Longman Pub Group.
Le, Q. V. (2013, May). Building high-level features using large scale unsupervised learning. In Acoustics, Speech and Signal Processing (ICASSP), 2013 IEEE International Conference on (Page. 8595-8598). IEEE.
Raney, A. A. , & Bryant, J. (Eds. ). (2009). Handbook of sports and media. Routledge
Rich, B. F. (2015). U.S. Patent No. 9,225,580. Washington, DC: U.S. Patent and Trademark Office.
Salimi M, 2010; Examining the Factors Influencing the Application of Graphic News in Iranian Online Media, Journal: Media; Winter 2009 - Issue 80
Santomier, J. (2008). New media, branding and global sports sponsorship. International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 10(1),Page 9-22.
Scott, D. M. (2015). The new rules of marketing and PR: How to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. John Wiley & Sons.
Tarrow, S. G. (2011). Power in movement: Social movements and contentious politics. Cambridge University Press. Page 171-175
Wagstaff, K., Cardie, C., Rogers, S., & Schrödl, S. (2001). Constrained k-means clustering with background knowledge. In ICML (Vol. 1, pp. 577-584).
Wallensteen, P. (2015). Understanding conflict resolution. Sage.
Weiss, M. (2014). New media, new activism: trends and trajectories in Malaysia, Singapore and Indonesia. International Development Planning Review, 36(1), 91-109.
Williams, K. (2003). Understanding media theory.
Zhou, T., Brown, M., Snavely, N., & Lowe, D. G. (2017). Unsupervised learning of depth and ego-motion from video. arxiv preprint arXiv:1704.07813.Page 13-46.